Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Kan det være lurt å kutte karbohydrater? Hva bør jeg da unngå? Andre tips??
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Kutt ut saltholdig pålegg (salami etc)- salt binder vann i kroppen og ved å redusere saltinnhold i maten går du kjapt ned- men drikk allikevel mye vann (bare reduser saltet) Halver tykkelsen på brødskiver Drikk et stort glass vann før hvert måltid Ikke mer enn 2 dl melk hver dag Bytt ut kjøttdeig med karbonadedeig Bytt ut pølser med kalkunpølser Minst 5 små måltider pr dag (ikke småspising imellom- snop etc) Mye grønnsaker - og sist men ikke mindre viktig- røre på seg:) Gå en tur i 15 min, snu og gå tilbake- vips har dugått den anbefalte 30 min daglige trimturen (gå litt på, sving armene, stram rumpa) Lykke til
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Sure fitte, jeg forlanger å få svart jeg også når du faen meg stjeler ord ut av munn min, svarte!!!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg anbefaler absolutt å kutte karbohydrater, ihvertfall redusere inntaket betraktelig. Hold deg til 20-30g karbo i døgnet. Jeg har selv gått ned mange kilo (ca 20kg) på lavkarbokur, så jeg vet at det funker! Lykke til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå