01-08-2008 Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Er fullstendig klar over at dette kan virke som et perverst innlegg, men jeg bare lurer på om det er fler som har det som meg. Det kjennes ut som ungen driver å grafser nedover i underlivet mitt med hånda *hmm* Kan det være at han gjør det, eller er det noe annet som driver å "kiler" meg nedentil? Jeg har kjent dette lenge nå og nå må jeg bare spørre.. hehe..
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 hehe, no bad feelings.... Vi har vel alle litt hormoner og reagerer litt? =) Hmm grafsing ja.. he he... Har den festet seg ell? Igår var det noe ille styr inni der og hadde nedpress så lurer fært på om det var det som foregikk... Jeg trur jeg kjenner hendene noen ganger som spark liksom.
C@milla *EMIL* Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg hadde mye av den grafsinga tidligere ja ) Da lå han med hodet ned..nå ligger han i sete, og da har jeg ikke hatt det.. må jo bruke hendene å klype og klore litt vel? Det er min tanke..
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Da må jeg forte meg å si at min ligger med setet ned og føttene ned mot bekkenet... PANG, PANG med bena mot unerlivet og blæra mi!!! Noen ganger er det så vondt at jeg stønner høyt :-) Sterk er han i allefall....
01-08-2008 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2008 Ja, jeg trur det er de hormonene som plutselig setter igang her Mmiljemor¤first¤ *Høygravid* Beklager så mye altså.. Huff.. Får så utrolig dårlig samvittighet og vettu Sist jeg var hos legen fikk jeg beskjed om at han lå med hodet nedover, men ikke ned i bekkenet, han hvilte hodet på siden av bekkenet lissom.. Ja, det kjennes skikkelig ut som at han tar hånda si nedi der og kiler meg lissom *tihi* Herregud så mye rart man opplever når man er gravid.. Hormoner, varme, vann i kroppen, kvalme osv osv.. Jeg skal til jm til fredag og tenkte jeg skulle spørre henne om dette med den grafsinga.. hehe.. Jeg kan lissom tenke meg selv at det er hendene hans.. hehe.. veldig morsomt hvertfall..
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 He he.. ja er mye rart vi har opplevd siste halvåret altså! Når en tenker litt over det... Jeg er såå lei om dagen .. disse mens murringene blir jeg gæren av, hatt det i to uker nå.. har du? Lurer på hvor lenge en kan gå med det? Har jo "venta" på mensen i to uker .. he he =) Ja du får høre med jm, blir spennende å høre hva ho sier da! Kandkje den festet seg? =)
01-08-2008 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2008 Usj.. Du sliter med mensmurringer du og ja :/ Det gjør jeg og.. Så jeg gruer meg VELDIG til jeg får mensmurringer igjen og det er pga at mensen er på vei Det er greit nå lissom, for nå vet jeg hvorfor dem er der.. Jeg fikk beskjed av sykehuset om at hvis disse mensmurringene økte i styrke osv så skulle jeg ringe til dem igjen.. Så det er vel bare det at livmora gjør seg klar for jobben kroppen skal gjøre.. Jeg hadde dem 3 dager på rad i forrige uke og da ringte jeg til føden her.. Og da fikk jeg den beskjeden siden disse ikke økte noe i styrke.. Og i dag har disse mensmurringene kommet tilbake igjen.. Har ikke hatt dem i hele dag da, men når dem kommer så pleier dem å vare en stund.. De er ikke borte på 5 min lissom.. Ja, det hadde ikke gjort noe om lillemann hadde festet seg altså.. Det hadde bare vært betryggende synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå