Gå til innhold

Har dere barn som er glade i å telle/tall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk et innfall og meldte snuppa (haha, klarer bare ikke la være å bruke det ordet) i Go'Boken 123 og i dag fikk vi første pakken og jeg er så fornøyd. Hun fikk klokke (til å ha på hånda), boken om tallet 1(med litt regler i), en slags kule/telleramme, et spill om tall, en aktivitetsbok om tall. Kjempefine bøker!

Så har dere barn som er glad i tall og som ikke har begynt på skolen enda så er den herved anbefalt :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som dette kan være noe for sønnen min :) Han er veldig opphengt i tall. Barnehagen sier han er flinkere enn de fleste i barnehagen der, till og med fysioterapeuten ble satt ut her en dag :)

Finnes det nett side her for å melde seg inn?

Skrevet

http://www.min123.no/

Første pakke var kun porto (39,-) mens neste pakke koster 149,- + porto. Syns ikke prisen er drepen heller mtp at en bokpakke i voksenklubb koster nærmere (og over) 300...

Skrevet

Jeg har en sønn på 2 år, han er veldig glad i å telle, teller nå til femti.... Men er han for liten for dette du snakker om?

Høres jo ut som en gøy ting da.:-)

Skrevet

* løper inn for å melde inn guttungen * :) Hehe

Skrevet

Snuppa mi er 3 og hun vil nok endre forhold til tingene etterhvert (klokka feks har hun jo ingen forhold til nå selv om hun syns det var kult å ha sånn som pappa har), men det er god trening å kjenne igjen tallene som tegn også syns jeg. Kjøpte magnetbokstaver til henne før jul og hun syns det er veldig stas å finne sin, min, pappaens og søskenbarnas forbokstaver. Tror ikke det gjør noe om man er litt tidlig heller - man har dem jo til ungene blir litt større og finner bedre mening i noe av det :o)

Skrevet

Vil anbefale ABC-serien, også fra Go'boken! Husk bare å si bokstavlyden når dere leser i bøkene.

Er lærer og har kjøpt begge seriene til sønnen min. Jeg bruker av og til disse bøkene på jobb, spesielt til elever som plages litt og som ikke er helt klar for skolen.

NB: ikke bare lær barna deres å telle, men lær dem hva tallet 1 betyr. 1 er en mengde. Vis gjerne dette med knapper, leker o.l. slik at barna lærer seg hvor mye en er. De må få se det for å forstå det! Et lite tips bare. Lek dere med tallene =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...