C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Skal på dette på sykehuset imorgen. Er førstegangs og tror vi skal få se føden etc. Noen som har tips til hva det er lurt å spørre om evt? Har på en måte ikke noe spørsmål ennå ihvertfall...ikke noe jeg er spesielt engstelig for heller.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Så heldig du er! Er det noe alle får tilbud om der du bor, eller er det noen spesiell grunn til at du skal på det? Her (Trondheim) fikk vi en rask omvisning på føden i gruppe. Fikk ikke så veldig mye ut av den egentlig. Jordmoren jeg har vært til kontroll hos har det alltid så travelt, og jeg føler meg egentlig ikke så veldig forberedt til fødselen... Skulle gjerne hatt en fødselsforberedende samtale på sykehuset. Da skulle jeg diskutert forskjellige fødselsmuligheter. Som å føde i vann f.eks, som jeg føler at jeg kunne tenkt meg, men som jeg egentlig ikke vet så mye om...
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Ja alle som vil det kan få det her (Buskerud,Drammen) uten noen spesiell grunn. BAre å bestille time i god tid, så heldig sånn Dukker vel opp noen spørsmål tenker jeg. Litt ang. evt. smertelindring og litt ønsker kanskje. Kanskje samboer kommer med noen spørsmål også. Så dårlig at jordmor du går hos også har det travelt. Samboer og jeg skal også inn til samtale med henne litt senere. Hun setter av en dobbelttime og snakker mye om smerter, litt annen vinkling en samtalen på sykehuset sa hun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå