smågodt prinsessa Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg syns det er så utrolig morsomt å se på.. fy søren for noen sprø mennesker.
Ksenia & Anjem Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 ser på det jeg oxo..for en gjeng..hehe vært er jo det utro gutta..fysj...men hun er passe dum som legger seg naken oppå ham også da..hehehe
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 går det på tv nå?? så jo på det for hundre millioner år siden, eg å min kjære, var jo sååå gøy! de var jo sååå rare jo!
BarnNr.4 :) Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Synst på en måte at hele opplegge der er bare teit, ALT handler bare om sex.. men må liksom få det med meg:p hehehehe!
hit og dit Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Har aldri sett det før, men såg ein episode i går. Eg har ikkje heilt funne ut av konseptet enda, og eg prøvde virkelig med litt google hjelp fra Zima og alt. Rare greier. Trur ikkje eg skal bruke meir tid av livet mitt på det der.
smågodt prinsessa Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2008 syns så synd på hun ene.. hun som ingen ville velge som partner.. hehe off.. stakkar.. men herregud for en gjeng ja.. og hun som bare sprada naken rundt på rommet med en vilt fremmede gutt liksom.. en en ting jeg ikke skjønner.. hvis de har meldt seg på dette programmet og har fortalt om seg selv til produksjonsteamet, så har produksjonen leita opp eksene og hun ene som lå med han ene typen uten at disse jentene visste om det? Eller omvendt? Merkelig at de ikke har fått det med seg.
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Går hver dag nå kl. 22.30 på TV3 :-D Jeg synes det er kjempegøy, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå