3barnsmor? Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Tror jeg blir sprø jeg. Nå begynne jeg å tro at det må være noe hormonelt galt med meg, er det normalt at mensen plutselig helt uten grunn til blir ustabil?
Snuppa's mamma Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Akkurat det samme skjedde meg, gikk tre dager over ikm og mange negative tester!! Så igår kom mensen, dessverre!!! Syklusen min har alltid vært ganske stabil, så skjønner heller ikke noe!! Krysser fingrene fortsatt for deg da;) Er ikke lett dette her....
3barnsmor? Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Nå er jeg 5 dager over mensen da, blir sprø jeg. Men har bestemt meg for å ikke ta flere tester ihvertfall, har jeg ikke fått mensen om 14 dager så tester jeg meg.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Så lenge du ikke har fått mensen, så er det jo fortsatt håp!!! :-)
3barnsmor? Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2008 tja, de sies så. Men akkurat nå tror jeg ingenting, er bare lei av å gå å vente på den forbaska mensen. Svimmel er jeg også, kanskej man kan tenke FOR mye på å bli gravid hehehe.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Ja, man kan sikkert bli svimmel av og gå rundt og tenke på det hele tiden også!!! He-he!! Men det er liksom ikke så lett å la være å tenke på det heller da....
3barnsmor? Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2008 Tenker som regel ikke på det hele tiden heller, det kommer mest når jeg setter meg ned å ikke har annet fore. Men men, det stikker der nede nå faktisk, så da er vel kanskje tanta på vei da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå