Gå til innhold

Da har jeg funnet frem mamma-klærne!


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

Hadde en liten bag med mamma-klær fra mitt forige svangerskap (i 05/06 ) som jeg fant frem i dag, bare for å se hva jeg hadde og fordi jeg ikke kan gå med jeans etter kl.16 lengre ;) hehe

 

Det morsomste er at sist så trengte jeg ikke disse klærne før uti 4 mnd...og da var liksom alle mamma-klær ennå litt stort, selv om de vanlige klærne mine begynte å bli for små!

Og nå passet det perfekt, i uke 6+2, og jeg så plutselig kjempe gravid ut :) kjempe gøy!

Fortsatt litt valpe-fett når jeg sitter, men alikevel en mage når jeg står :) :) :)

 

begynner å lure om det er flere en 1 spire der inne ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe..

da er vi to. måtte ut å handle i går. buksene går opp til lår og ikke lenger. så nå er det tunika og thigts. mye mer behagelig! man får visst større mage v andre++ svangerskap. jeg er blitt gedigen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldiggriser ja!!! Jeg er 8+4, og det syns ikke på meg heller!! men merker jo litt at klærene er litt stramme om kveldene...blir liksom litt oppsvulmet om kvelden...er det normalt??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 8+4 i dag og allerede fått mamma-klær av søstern min.

Dette er mitt 1 svangerskap, men mage har jeg likevel.

Både mamma og søstera mi hadde stor mage på denne tiden så for min del ser det ut som noe arvelig.... kanskjeee!

Noen som har hørt om det?

De har aldrig følt seg så friske som da de gikk med spire i magen - håper det å gjelder meg å....

 

Koselig med vondter igrunn ....

 

Klemmer :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann heisann:)) mage og mage......føler meg bare feit jeg.....he he:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 9+1 (foer UL) og har allerede brukt mamma skjorter i ett par uker. Knappene spratt paa de vanlige skjortene mine over brystet. Ellers kan jeg fint bruke de vanlige buksene mine, de er faktisk litt for store. Har nok noe med at jeg endelig hadde klart aa gaa ned til samme vekt som jeg hadde da jeg ble gravid sist og at klaerne derfor var ekstra loese. Men det blir nok ikke lenge naa, synes nesten jeg kan se magen vokse mer og mer for hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Lindex i dag for å se etter tights da alle buksene er for trange (Er 8+6 i dag) og eser utover etter kl 16.. Der har de sluttsalg på mamma-klær da de skal slutte å selge dem. Fant meg 1 kjempefin kjole,1 tights, 1 knekort bukse, 1 jeans-skjørt og to søte topper for ca 800 kr.Synes egentlig det er litt tidlig å handle mamma-klær enda, men når alt er satt ned med 50% så er det BILLIG. Tror hele kjeden skal slutte med mamma-klær, så løp og kjøp jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...