Gå til innhold

Jeg trenger masse gode tilps til grillmat!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favoritt er svin indrefilet som vi marinerer! :) skal ha det imorgen! ;)

Ellers marinerte kyllingfileter!

 

liker best ting uten bein og masse fett på!

Skrevet

*mais med masse smør og salt..mmmm..

*Broccoliblanding med reker, pakket inn i folie med smør i ..

* Svin ytrefilet er jo alltid godt:)

* Bakt potet med mais,bacon,kryddersmør,ost, bearnaisesaus osv..

 

 

Skrevet

laksefileter i folie

kyllingfilet

svinefilet - gjerne på grillspyd

 

Skrevet

Her i slekta går det mye i grillspyd; diverse kjøtt, pølser, champignon, paprika, løk osv med en god grillsaus på (craig whitson har en kjempegod en, usikker på om den er på nett eller bare i kokeboka).

 

Ellers er alt som er saftig marinert godt syns jeg, med god potetsalat, vanlig salat og godt brød til :o)

Skrevet

Ja og så har vi slakter i byen som lager helt FANTASTISKE pølser som overhodet ikke kan sammenliknes med det man får i vanlige, norske butikker. De er proppfulle av kjøtt og nydelig krydret. Kjempegode på grillen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...