anesam Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Min favoritt er svin indrefilet som vi marinerer! skal ha det imorgen! Ellers marinerte kyllingfileter! liker best ting uten bein og masse fett på!
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 *mais med masse smør og salt..mmmm.. *Broccoliblanding med reker, pakket inn i folie med smør i .. * Svin ytrefilet er jo alltid godt:) * Bakt potet med mais,bacon,kryddersmør,ost, bearnaisesaus osv..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 laksefileter i folie kyllingfilet svinefilet - gjerne på grillspyd
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Her i slekta går det mye i grillspyd; diverse kjøtt, pølser, champignon, paprika, løk osv med en god grillsaus på (craig whitson har en kjempegod en, usikker på om den er på nett eller bare i kokeboka). Ellers er alt som er saftig marinert godt syns jeg, med god potetsalat, vanlig salat og godt brød til )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Ja og så har vi slakter i byen som lager helt FANTASTISKE pølser som overhodet ikke kan sammenliknes med det man får i vanlige, norske butikker. De er proppfulle av kjøtt og nydelig krydret. Kjempegode på grillen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå