Posi10v Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Er i uke 13 og blør friskt, det stopper opp og begynner på igjen. Skal på privat ultralyd i morgen, ikke mye hjelp å få hos legen gitt. Noen som har stinglignende smerter nederst i magen? Litt vondt i korsryggen også.. Noen som vet dersom spontanabort i uke 13, må en ha utskrapning da eller kan alt komme ut av seg selv?
AlmaN Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Det trenger jo ikke være spontanabort, mange som har blødninger uten at det er farlig. Vil nok tro du må ha utskraping i uke 13 hvis det er SA. Men det er ikke noe problem, har hatt to og det var ikke noe vondt.
Herkules Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 uffda, håper det ikke er en sa og at du får bedre hjelp i mkorgen! Jeg mistet i 14. uke og hadde ikke utskrapning, men fosteret var lite(Var på ul og så hjertet banke men fikk beskjed om at jeg var kortere på vei, ante da ugler i mosen for dette stemte ikke med tidligere ul.
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 hvis du blør og har vondt, må du bare ringe legen eller føden - de tar deg vel inn???
Ellebettemor Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Da jeg blødde friskt blod (uten smerter) dro jeg på legevakten og ba om henvisning til UL. Fikk time på Ullevål dagen etter, og alt var i orden. Blødninger bør vel alltids sjekkes opp ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå