Gå til innhold

Friskt eller gammelt blod som er farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 13 og blør friskt, det stopper opp og begynner på igjen. Skal på privat ultralyd i morgen, ikke mye hjelp å få hos legen gitt. Noen som har stinglignende smerter nederst i magen? Litt vondt i korsryggen også.. Noen som vet dersom spontanabort i uke 13, må en ha utskrapning da eller kan alt komme ut av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger jo ikke være spontanabort, mange som har blødninger uten at det er farlig. Vil nok tro du må ha utskraping i uke 13 hvis det er SA. Men det er ikke noe problem, har hatt to og det var ikke noe vondt.

Skrevet

uffda, håper det ikke er en sa og at du får bedre hjelp i mkorgen!

Jeg mistet i 14. uke og hadde ikke utskrapning, men fosteret var lite(Var på ul og så hjertet banke men fikk beskjed om at jeg var kortere på vei, ante da ugler i mosen for dette stemte ikke med tidligere ul.

Skrevet

hvis du blør og har vondt, må du bare ringe legen eller føden - de tar deg vel inn???

Skrevet

Da jeg blødde friskt blod (uten smerter) dro jeg på legevakten og ba om henvisning til UL. Fikk time på Ullevål dagen etter, og alt var i orden. Blødninger bør vel alltids sjekkes opp ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...