Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten gutt på 5 mnd. som ennå ikke har noen skikkelige rutiner, prøver å ha rutiner på han men det går ikke.

han er født 5 uker for tidlig så han er ganske liten, han var 1989g når han ble født nå er han 5,2 kg, han har også ganespalte.

en vanelig dag hos oss er fra morgen av begynner dagen i 6 tiden på morgen. da får han ny bleie, nan (mista melka mi etter 1 mnd). så sover han kanskje viss vi er heldige i 15 min. så er han våken til rundt 12 tiden i mellom tiden får han melk igjen i 9 tiden og litt grøt.

når han sovner i 12 tiden sover han kanskje en halvtime så er det mat igjen kanskje i 2 tiden, så sovner han i 3-4 tiden og sover i kanskje i 3 timar. så er d grøt i 6-7 tiden og melk (nan). så sovner han kanskje ikke før i 11- 12 tiden om natten så sover han i 3 timer og våken i 1 time så sover han kanskje i 2 timer til. så er det på ann igjen...

nå er han forkjølet så nå er d våken netter ...

jeg håper noen har hatt noe av de samme problemene med sine og kanskje som kan gi meg noen gode råd :)

tar imot alle råd jeg får :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Eg ville prøvd å droppe siste luren på ettermiddagen og heller legge han for natta kl 18-19. Prøv å ikke la han sove etter kl 16,slik at han er trett nok til legging. Ta et bad og ta på pysj i et stille rom med dempet belysning slik at han skjønner at det er natt.Gi siste flaske 30 min før leggetid . har funket veldig greit her med begge mine unger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...