Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Historie fra i går: Jeg kom inn på badet og hørte en mystisk during. Trodde det var varmepumpa på andre sida av veggen, men stusset litt. Senere var jeg på badet igjen og det dura fortsatt. Jeg sjekka pumpa og den gikk ikke. Stod der og fungerte før jeg åpna det ene skapet og der lå dildoen å dura. Helt alene. Hahaha.

Jada, alle har en...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm. Har du vurdert å ringe Åndenes Makt?

Skrevet

Det spørs om det blir for useriøst for de.

Skrevet

Morro:) Nesten som venninna mi på fokehøyskolen. Satt på rommet sitt sammen med den alvorlige linjelæreren og diskuterte alvorlige saker. Plutselig begynner hele skrivepulten å riste, og hun drar freidig frem den nyinnkjøpte dildoen på type 40cm, skrur den av og legger den tilbake. Hun sa at hun aldri har sett en mann se så forlegen ut hverken før eller siden.

Skrevet

Åh, dette minnet meg om noe:

Venninna mi har 2 barn. For noen år siden, (Barna var 4 og 7) satt de på stua å så på en video. Moren tenkte, hmm, kanskje hun skulle lure seg utpå badet og prøve den nye dildoen mens barna kikket film...

Det gjorde hun. et par minutter etter seansen var påstartet, kommer minstejenta rølende på baderomsdøra: "Maaaamma!!!!! Hold deg unna den elektriske tannkosten min, jeg er redd for den!!!"

Haha, ler enda jeg.

Skrevet

hehehe kanskje den følte seg ensom =)

Skrevet

Hahahaa, jaa, "koooom kooooom!" ropte den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...