På vei igjen? Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Har vært plaget med tyntflytende utflod og har vært til undersøkelse 2 ganger og fått avkreftet at det var fostervannsavgang. Nå i sted satt jeg og skrev med maskinen også følte jeg at jeg ble varm mellom bena og at det kom noe ut av meg, og jeg tenkte med en gang åj gikk vannet der?? Så ringte til KK og de ba meg ta på meg noe som jeg kan se om det kommer vann i det, så nettopp ned og da var det noen vannflekker der. I den forbindelse så dusjet jeg rett etter den første hendelsen men vet jeg tørket meg nedentil før jeg tok på meg dette kledet. Og nå er det altså kommet flekker der som ligner når man har sølt seg. Er ikke mer enn 35+5 og har lyst å vente med å få baby til mamma kommer hjem fra Syden. Pluss at lille skal være mest mulig utviklet, pluss at jeg er lei av å reise til Føden hele tiden!!!
På vei igjen? Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. juli 2008 Jeg var også på do og bommelommet før jeg dusjet og måtte presse litt, så når jeg tørker meg kommer det litt slim på papiret.
01-08-2008 Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Åh.. :/ Kan forstå deg.. Det er ikke no morro å reise frem og tilbake hele tiden.. Men det er jo bedre å reise bort og se hva det kan være.. Det hadde jeg følt hvertfall.. Selv føler jeg at jeg bare maser på dem når jeg ringer til føden osv.. (a) hehe.. Men dette er mitt første svangerskap og jeg aner ikke åssen ting skal være eller noe, så jeg må bare ta meg i nakkeskinnet og ringe til dem når jeg blir usikker på ting.. Jeg er i uke 36+6 og har heldigvis ikke ringt eller kjørt så mye frem og tilbake. Takk gud for det med tanke på den teite bomringen som er i Tønsberg :s Blir fort dyrt :/
På vei igjen? Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 Ja ikke sant! Jeg hadde vannavgang med min datter og vet hvordan det føles..men da kom det mye på en gang og jeg fødte i uke 37+6. Åh blir gal!!!
01-08-2008 Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Oi.. Kanskje det kan bety at du føder tidligere denne gangen og da Så spennende.. Men hvis babyen blir født nå så er det STORE sjangser for at ungen klarer seg da.. Det er jo positivt.. Masse lykke til hvertfall Det går nok bra vettu
På vei igjen? Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2008 Uten å nevne nick så er det jo flere som tror at jeg ønsker å føde før termin og det gjerne før man er kommet til uke 37...det gjør jeg ikke, og nå er jeg stresset!!
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Får håpe det går bra da! Mener jeg har lest her et sted at du gjerne vil føde i uke 37... ??
01-08-2008 Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Jammen jeg synes alle trur at alle vil føde før termin jeg Det er vist ikke lov til å være nysgjerrig og å spørre andre om hva de synes før man tar en telefon eller en tur til sykehuset Er litt kjedelig at det er sånn egentlig.. Man må da få lov til å lure på hva som skjer og å håpe at noen har hatt det samme før og kan svare deg. Jeg kan desverre ikke svare deg på hva det kan være pga at dette er min første og jeg har ikke noe kjennskap til det du føler nå. Men jeg synes alikevel at innlegget ditt var "fasinerende" (sikkert feil ordbruk, men men) ;p
På vei igjen? Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2008 I alle fall ikke før uke 37 og helst litt lenger....
På vei igjen? Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2008 Pluss at jeg interesserer meg for temaene fødsel svangerskap etc...ordvinklingen kan misforstås dessverre....
01-08-2008 Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Til Mmiljemor¤first¤ *Høygravid* : Går det ikke an å svare ordentlig hvis du først skal svare? Beklager, men jeg blir litt irritert når folk skal blande seg oppi alt sammen :/ Det er jo farlig å åpne kjæften her på BIM for alle missforstår jo hele forbanna tiden :/
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 Nei det er jeg enig i.. babyen kommer når den kommer, men det hadde vært deilig om den kom NÅ, så kanskje alle smertene forsvant! he he... Jeg lurer på mye selv og, er første her og... Takk gud for bim:) Deilig å lufte tankene sine med andre og ikke være alene....
01-08-2008 Skrevet 1. juli 2008 #13 Skrevet 1. juli 2008 Helt enig med deg Julibarn er blitt augustbaby !!! Det er allright å kikke her inne og se hva alle andre lurer på, men det er jo nesten å gi seg selv til løvene med å legge inn et innlegg her.. Blir jo nesten spist opp levende hvis man bruker feil ord på feil sted
På vei igjen? Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. juli 2008 Dette blir min andre men ingen svangerskap er like
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 1. juli 2008 #15 Skrevet 1. juli 2008 Hormoner?? Blande seg oppi alt sammen ?? Svarte egentlig på det ho skrev om noen nick som hadde sagt noe, det har jeg selv lest her inne... Så beklager at jeg ikke svarte ho på en verdig nok måte for deg...
01-08-2008 Skrevet 1. juli 2008 #16 Skrevet 1. juli 2008 hehe.. jeg beklager Mmiljemor¤first¤ *Høygravid* nå var det jeg som misforsto her..
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #17 Skrevet 2. juli 2008 jeg er lei deg og alle innleggene dine. vet jeg kommer til å få masse pes fra alle de strenge bim damene nå men..kan bare ikke dy meg. Å bryr meg egentlig ikke så mye heller. Å JADA, jeg kan jo bare å la hver å lese de bla bla bla. Men alle vet at det er ikke så enkelt;). ser du har laget en tråd om "hva modning er" litt lenger oppe her nå. Igjen. Skulle tror du hadde lest det meste om det temaet etter hvert nå..du lager nok tråder om det hvertfall. Men for all del. er jo lov å ha en hobby:) synst bare nesten det begynner å bli litt morsomt;) visst du lekker fostervann...igjen. så må du nesten reise på føden og sjekke. igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå