Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 begynner å få en del vann i kroppen .,.liker d ikke..vil ikke ese ut mer nå.. er bare 31+5..noen andre som har beg å få d? hvordan kan jeg få d vekk?eller går d ikke vekk? får bare prøve å holde meg unna mest mulig salt..å drikke vann.. men er d andre råd?
01-08-2008 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er også veldig plaget med vann i kroppen (føttene,hendene og ansiktet) men det er ikke stort som funker for meg. Det som hjelper meg mot alt det vannet i føttene er å ha føttene i kaldt vann.. Det hjelper veldig. Og jeg dusjer ikke i VARMT vann lenger.. Nå er det pisselunka det jeg dusjer i.. Det må det være ellers føler jeg meg som en helium ballong :/ Man blir kvitt vannet i kroppen når ungen har kommet
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Kan bruke støttestrømper på dagen, ta på deg om morgonen før du står opp (da er føtene minst hovne), men kan bli litt klamt viss det er veldig varmt i lufta.... Ligge med beina høgt (helst over hjertet, men rett ut er bedre enn at dei heng rett ned) i fleire periodar for dag. Hjelper tilbakestrømminga. Kan gjerne ligge slik på natta oxo viss du orkar. Høyrest rart ut men en skal faktisk drikke store mengder med vatn sjølv om man er plaga med vatn i kroppen... Huff, nåke skikkelig dritt det der! Lykke til... ;o)
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Forresten bør du unngå sokkar o.l som strammar rundt ankelen/ leggen for det kan hindre tilbakestrømming..... mange som faktisk klipper opp sokken øverst...(gjelder ikkje støttestrømper)
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 takk for råd.. får hvertfall innta mye mer vann enn d jeg har gjordt i d siste..pøse på hater å få den berømte dobbelhaka..å liker ikke at folk sier til hverandre i smug:.."jøøøøss har du sett hu i d siste eller?lagt seg såååå ut ..å ennå har hu 8 uker igjen..hvordan kommer hu til å se ut til slutt" hehe d er jo ofte sånne ting folk kommenterer da..spes jenter.. vet jo at jeg ikke skal bry meg om d..for jeg er jo ikke sånn til vanlig..men kjipt å gå rundt som en ballong hehe litt satt på spissen kanskje?men d er sånn jeg føler meg hvertfall..å nei, jeg var ikke særlig tynn i utgangspunktet..så d hjelper ikke på at kgene kommer snikende på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå