Gå til innhold

Dere som er buzzadorer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid tok det fra du meldte deg inn til du fikk første kampanjen?

Og hva har du fått?

Hvordan fungerer dette med poengene?

Videoannonse
Annonse
Gjest det spirer og gror
Skrevet

dette lurer jeg også på.. er i alle fall 4 mnder siden jeg meldte meg inn.. og jeg har ikke fått vært med på noe??? hvordan fungerer dette egentli??

Skrevet

Hmm.. jeg har vervet 5 stk idag, hva vil det egentli si mtp poeng og kampanjer egentlig?

Vil jo ha noe nå jeg da:)

Skrevet

tok ikke lang stund før jeg fikk en kampanje jeg kunne melde meg på, fra jeg meldte meg inn i buzzador, omtrent 1 mnd om ikke mindre..

jeg har vært med på kampanje for extra drops, fikk da 12 små pakker av disse med forskjellig smaker, og Idun ketchup har jeg oxo vært med på, fikk da oxo 12 flasker med det tror jeg det var.

du får poeng for hver kampanje du har levert rapportering på og velkomst poeng oxo ;)

Skrevet

Meldte meg inn i fjor eller nåke. Har fått ver me på to kampanja:) Ein me sånn extradrops, å no me denna here tampongkampanjen. Har du huska å meldt deltagelse på buzzador sine sider? Da går jo ikkje automatisk:)

Gjest det spirer og gror
Skrevet

får man mail om kampanjene da?? eller må man inn på sidene til buzzador for å finne ut om det er kampanjer?? hver gang jeg går inn dit står det bare at det ikke er noe....

Gjest det spirer og gror
Skrevet

jeg tror da det.. hehe... i tilfelle hvor gjør jeg det da?

Gjest det spirer og gror
Skrevet

????????

Gjest Sekretøsa
Skrevet

du får mail om at du kan bli med, så må du gå inn på profilen din og melde deg på...

Gjest det spirer og gror
Skrevet

får ikke alle mail om å bli med da??

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, det er ikke alle som er medlem som får bli med på alle kampanjene. jeg f.eks, har ikke blitt invitert med på den tampong-kampanjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...