♥Snulder Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Eldstepjokken dro til Kjevik for 10 dager siden for Befalsskoleuttak. Han klart første uka med glans! Til og med alle intervjuene med de "høye herrer" gikk glatt! Det hadde ikke jeg trodd altså! Men det bor nok mer styrke i gutten når mamman ikke er tilstede;=) Lørdag begynte feltuka slash helvetesuka i skogen! Han sa at ingen ville åke hjem hvis de ikke ble skadet.... Og gjett hvem som ødela beinet sitt..... Stakkars gutten skled i gjørma...fikk en av sine "medelever" over låret... og pådro seg en real strekk. Han er sta...så han fortsatte dagen etter. Og dagen etter... Men i dag orket han ikke mer. Han er fryktelig skuffet... først og fremst fordi han måtte "gi opp" selv.... Hadde nok følt det bedre hvis de hadde sagt han ikke var god nok, og blitt utselektert! Morshjertet svir for gutten....Sukk....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Nei og nei og nei. Så nettopp på tv fra noe som kunne minne om helvetesuka... Ikke helt min type ferie.... Men det er ergelig med skader som kommer når det i hvertfall ikke passer. Men er han liksom ute for godt, eller kan han få en sjanse til???
♥Snulder Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Opptak en gang i året.... men man kan søke så mange ganger man vil! Pjokken min er allerede innkalt til førstegangstjeneste, men ville prøve å komme ut i tjenesten litt raskere ved hjelp av Befalsskolen. Nå må han vente til mars-09. Det verste for ham er jo at han ikke får noen jobb i mellomtiden... når han forteller at han skal i militæret om få mnd.... så beklager de og velger noen andre:=/ Har sagt til ham at han får jobb som assistent på ett sykehjem på dagen.... Men av en eller annen grunn så kvier han seg litt for det;=) Kan kanskje ha noe å si at mammaen ikke holdt ut på sykehjem lenger en bittelitt???
Karomamma Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Nææææ, stakkars gutten din! Er det mulig å ha sånn uflaks? Så utrolig kjipt, skjønner godt at han er deppa nå. Huff og huff! Lykke til med jobbsøking (og gode tips fra mammaen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Nei og nei!!! Så utrolig kjipt da!!! Det er jo så uflaks som det går an, når alt det andre gikk så fint....... Jeg krysset fingre for både ham og nevøen. Hadde vært artig om de hadde gått sammen:-) Nevøen er med ennå, og får vite på torsdag hva som skjer videre.....vi er spente alle sammen og har fått løpende info i ferien om ståa! Jeg kan forresten godt forstå at mammahjertet svir for gutten sin......det er sånn det er det. Men, forhåpentligvis så byr det seg nye muligheter for ham!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå