British 06.10.07 og 23.11.09 Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Hvor har dere kjøpt deres strandtelt ?
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Har også lett etter strandtelt, men fant kun ett som var ett helvette å sette opp. På en leketøysbutikk fant jeg en greie som man slår ut og som da ligner en bag (bagvogn) med uv-filter og greier.. Slås sammen til en veske, veldig enkelt å få ut og å legge sammen. Har ikke prøvd den ennå, men har vel samme funksjon som ett telt.. Ganske god plass også.. Men vet ikke hvordan den er for barn som beveger seg mye, er jo ikke SÅ god plass i den, selv om den er romslig.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 De har et pop-up telt på Babyshop med uv-filter (kan brukes som reiseseng også, da det følger med luftmadrass). Lett å pakke sammen i en medfølgende veske. (2,5-3kg).
fjollefrua Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 vi kjøpte vårt på jysk. et sånn halvtelt liksom. ikke noe foring i bånn eller noe, bare helt enkelt slik at man får skygge. kostet 99 kr. de har det enda. hawaii open air heter det,...
Princen min Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 På lekebutikken Brio... Er akuratt som en bag,som henger leker på,og er netting du kan dra for,så er den uv v\beskyttet
bortetittei Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Jeg kjøpte et på Bokklubben.no. Veldig enkelt å sette opp. http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2608106&rom=tingogtang
Me & Ne Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Jeg også bokklubben. Tror ikke det er uvfilter i det,men skygger ihvertfall. Venter på det fortsatt i posten så jeg tror kanskje de er tom på lager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå