Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Her er Tummy Tub stor suksess,gutten min på 8 mnd storkoser seg. Men jeg har lånt den av en venninne som snart skal ha barn igjen,så den skal leveres tilbake. Lurer på om jeg skal kjøpe en. Når blir de for store til å bruke den?
LadyLike Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Vi har også TummyTub og har likt den såååå godt! Men nå er den på vei ut, mini er rett og slett så aktiv i den at badingen er et skikkelig styr. H*n er straks 9 mnd, og vil bare stå når h*n er i Tub'en. Strekker seg etter alt som er i og utenfor rekkevidde, og vi har mer en nok med å sørge for at h*n ikke velter, vaskinga blir det så som så med... Så nå må vi nok finne på noe annet.. Men har hørt om andre som har brukt den mye lengre.
Super-Langbein Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 9 mndr, sluttet pga. at barnet reiste seg opp og skulle ha tak i alt mulig; go gadget arms!
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 He,he, høres kjent ut. Foreløpig har det gått greit,vi har stor og dyp kjøkkenkum vi har Tummy Tub'en oppi,da står den støtt og det er fin "arbeidshøyde" for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå