Mamsen og lillegutt Skrevet 1. juli 2008 #27 Skrevet 1. juli 2008 de har de på rema og kiwi ihvertfall......
~Milly~ Skrevet 1. juli 2008 #28 Skrevet 1. juli 2008 Plasserte den helt nedpå ja.. *fnise* Men neste gang har vi den ikke på fra start tror jeg.. tar den heller på etterhvert.. hehe.. Kjøpte på dagligvaren =)
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 1. juli 2008 #29 Skrevet 1. juli 2008 Kondomene er ikke nye (jo, kanskje den ene for ekstra store tissemanner var ny, grande het den vel). Men det er en vibrerende penisring i den. Den skal være rundt roten av penis, og stimulerer klitoris under samleie. Finurlig liten sak, som dessverre bare har batterikapasitet til 45 minutter. Her har vi fast forhold, og bruker allikevel kondomer. og det har vi gjort helt siden mini ble født! Skyt meg. tåler ikke hormoner.
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #30 Skrevet 1. juli 2008 Sauen og dingsen; hver gang du skriver et innlegg er det som om jeg skulle skrevet det selv. Har lagt merke til det siden vi var gravide. Skummelt! Ja, bortsett fra at du har grønne mens jeg har lilla fingrer da!
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 3. juli 2008 #31 Skrevet 3. juli 2008 Hehe, kanskje du er tvillingsøstra mi=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå