Elin snart mamma til 3 Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Sitter her å leser å lurer skikkelig på hvem dere alle sammen er Jeg kan jo fortelle hvem jeg er da Jeg heter Elin. er 27 år , men blir 28 nå i september. Bor i Lillestrøm med verdens beste samboer og forloved. Kjøpte hus i mai måned å flytter 10 juli i egen enebolig på Haga i Nes Kommune. *wooopie* Har en liten hvit katt på 2,5 år som heter Maximus og som elsker mammaen og pappaen sin over alt på denne jord. Driver med motorsport som hobby etter at hest ble lagt på hylla etter mange år. Startet opp Norges første landsdekkende bilklubb for jenter i 2006 og det har bare ballet på seg så i år har vi fått opp Sverige også å blitt ledende i Skandinavia. For dere som er nysgjerrige kan dere ta en titt på www.girlsgofast.com Er førstegangs foreldre å gleder oss MASSE til tiden framover selv om jeg ikke er helt i form om dagen (7 uker på vei nå ) Det var litt om meg. Blir spennede å lese om dere andre
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 heisann! jeg heter janne, er 23år (blir 24år i slutten av året, kjedelige mnd des.) bor litt utenfor stavanger, er gift å har 2 herlige unger. ei jenta på 5år og en gutt på 10mnd venter en liten til rundt 17.feb, så komme til å ble en travel tid me 2 små.. er omsorgsarbeide å jobbe foriløpet med demente, ganske morsomt egentlig. ellers så jobbe samboeren offshore, så då nyde eg tiå når han er ute (slippe å høre på klaging) hehe.. ja det hva alt jeg hadde å skrive om nå
Elin snart mamma til 3 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Hallo Janne Grattis med nr 3 på vei!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå