Gå til innhold

jeg er så stolt av barna mine...;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har to barn. en liten gutt på 8 uker og en jente på 2 år. og jeg er så utrolig stolt av dem. de er de hærligste små skapningene på jord. storesøsteren er så snill med lillebroren sin. hun bare koser og klemmer på han. det kjekkeste hun vet er at han ligger i armkroken hennes.

satt å så på dem i ettermiddag der de lå på matten på gulvet og så på hverandre... storesøsteren sang en sang for han og han lå helt fasinert å så på.. jammen er de ufattelig hærlige begge to..;) håper de får MASSE glede av hverandre oppover årene som kommer....

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja er kjempe koselig...;)

Skrevet

Har begynt å tenke tanken på 1 barn til,men er veldig usikker,uansett for tidlig enda. Utvilsomt koselig.

Tenker litt på om hverdagene vil bli for travle,også litt redd for nytt svangerskap,mistet ganske sent før jeg fikk gutten min, og begynner å dra på årene.

Men vet jo selv hvor flott det er med søsken.

Skrevet

hvor gammel er babyen din nå da? da jeg ble gravid var vel snuppa en 14-15 mnd... lillebroren ble født dagen etter hun ble to år...

kan ikke si noe annet enn at jeg har nok å henge fingrene i..hehe.. men det går helt greit. har barnehage til storesøsteren og det er jeg veldig glad for... hun er der noen timer sånn at jeg får litt alene tid med lillebror.

huff ja om du har mistet før så er det vel noe man tenker en del på. jeg syns det var mye mer slitsomt å gå gravid denne gangen. siden jeg jobbet fullt og hadde en ett åring hjemme. men det gikk veldig greit og. og ser jo no at det er fullt og helt verdt det. ville ikke ventet lenger om jeg skulle gjort det igjen...

men kommer nok til å vente en del år før jeg får nr tre.... er 26 år nå da.. så føler jeg kan vente til jeg er ca 30 før nr 3 kommer. om vi får en nr tre..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...