Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 21 dager igjen juhuu.Men har sånn nedpress at dette skjer nok før det ja!!Håpe håpe:)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 he he.. noen som har det;) Har 15 dager igjen der jeg da.. du får ha lykke til!
Lille Luna Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg og! Jeg har termin 18 juli, men det kjennes ut som han kommer fr det. Jeg går bare å venter på at riene skal starte, og gleder meg masse til å få han ut...for det begynner å bli ganske tungt å gå å bære på han nå;-)
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Puh ja fryktelig tungt,kjente nesten ut som om jeg hadde rier nå i dag morges,men det har gått over nå!,men har skikkelig nedpress da!!og kjenner ut som om han skrur seg nedover,må tisse konstant!!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 uff ja sånn har jeg vært i et par uker nå. det presser sånn nedover atte. masse kynnere og sviing i ryggen, det er veldig voldsomt til tider. han ligger godt nede i bekket nå og det er jo bra, for da vet jeg jo at han kommer med hodet først da=) er i uke 36 jeg da så håper ah drøyer litt til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå