Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg så på mobilen hans igår å fant et nr som han hadde sendt til, og jeg søkte på det og det var til ei jente han snakket mye med når vi blei sammen. Han sluttet å skrive med, men nå skriver dem tydeligvis sammen igjen=/ Han sa han hadde fått melding av hun, og han spurte hvem hun var fordi han visste det.. men fikk liksom ikke nor svar tilbake. men jeg sendte melding til hun idag å dem snakket ofte sammen, og hun sendte tilogmed bilde av han som hun hadde fått av han..( et vanelig bilde altså) Men sambo nekter for alt, han sier han ikke har sendt noe bilde eller snakket med hun.. aner ikke hva jeg skal gjøre jeg.. Han tørr ikke å innrømme det å er villig til å flytte ifra meg, fordi han ikke tørr å innrømme det.. Har noen noe råd jeg kan få? Blir såå utafor og lei meg av dette Hva ville dere gjort? Klem
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Har du truet med at han må flytte? eller er det han som sier at han kan flytte vis du ikke tror på han?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Det er jo ikke bra, huff huff. Nei du må nesten velge å stole på han ellers så er det vell ikke noe forhold å satse på.. Men viss du har god kontakt me denne dama så kan du vel be hun slutte å snakke med din mann? Men det kan jo også bare hende di er venner?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg bryr meg ikke noe om dem er venner, men bare han ikke nekter for det.. han gjør jo det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå