SoSpennt Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 halsbrann ut?? Skulle hatt mensen i dag, og på lørdag/søndag begynte jeg å klø/svi i halsen og må hoste masse, som om det har "tetta" seg der.. Bare lurer... Kjenner etter alle små tegn nå.. er ikke planlagt, men ikke uønsket heller;) Men mensen bruker å komme tidsnok, og nå kjenner jeg ingenting, ikke mens smerter som jeg bruker noen dager før, ikke er puppene mine super vonde, store og ømme heller som de er når jeg har mensen! jeg hadde el 17 juni, og vi hadde ubeskyttet sex 21/22 juni... er det muleg da eller?? :/ Klemmers:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå