Gå til innhold

Flere som prøver på nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt på lenge?

Vi har akkurat begynt å prøve på nr 2, har en baby på 11 mnd.

Håper på ny baby før den andre er 2 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi prøver på nummer to. Har en på 22 måneder fra før.

Bare begynt på første pp da.

Skrevet

Vi prøver på nr 2, har prøvd 1 1/2 år, fikk pos test for en uke siden, endte i SA som jeg holder på med nå... Skal prøve på ny når jeg er ferdig med å blø

Skrevet

Hei, hei, nr to her også, men eldstemann er 13,5 år!

Jeg tror ikke forrige pp kan regnes, for da sluttet jeg på p-pillene og vi tenkte vi skulle vente litt. denne pp er mannen vekke, så jeg satser STORT på neste...:)

Klem

Skrevet

hei.

Har også ei på 11 mnd. Vi skal også prøve å få ny baby snart..

Skrevet

Vi prøver også på nr 2 nå, dattera våres blir 2 år i morgen faktisk..

Har prøvd siden jul....

Skrevet

Hei.

Dette er 2 mnd vi prøver på nr 2. Vel det blir nr 2 for meg, men samboeren min har ingen barn fra før. Så det er både nr 1 og nr 2.:o) Hadde egentlig lyst på to tette jeg også, men tiden forsvant fra meg og min datter er nå 15 år. Snakk om å få en skikkelig attpåklatt da. :o) Har EL denne uka, så prøvingen er i full gang.

Skrevet

Har en datter på 2 år og 8mnd, og prøver nå i 1pp på 2ern.

Hadde eggløsning den 24.juni så venter nå i spenning.....

Kjenner mange symptomer allerede, f.eks. tisser mye, litt svimmel, litt kvalm, og føler meg oppblåst. Kjenner også at det er "noe" nederst i magen....Så dette kommer til å bli en laaaaaaang uke før jeg kan teste.....

Samtidig brukte vi 1 år på å få datteren vår, så jeg blir litt usikker på om vi skulle ha slik flax denne gangen....*litt uvirkelig*

Kryss fingrene for meg... :-D

Skrevet

Vi prøver på nr 2, har en datter på 16 mnd.

Er i 2 pp nå.

Skrevet

Vi prøver på nummer to:o)

Har en på 13 mnd, og har prøvd siden han var 6 mnd. Ble gravid i 2 pp, men mistet tidelig. Etter det har det ikke skjedd noe...

Håper også på baby før han er to år, men det begynner å bli knapp tid:o)

Skrevet

Vi prøver også på nr 2. Lillevennen er 9 mnd. Ble gravid da hun var 6 mnd men mistet på mandag. Da skulle jeg vært i uke 11, men den lille i magen hadde vært død lenge. Så nå er det friskt mot og prøver igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...