Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Leter etter et typisk norsk - men helst ikke for mye brukt - navn.. Noen med forslag?
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Cornelius og Solveig ! hehe...tenkte på ett gammelt ektepar sånn plutselig..bare damen Solveig lever i dag da...:-)
Gjest ->>- Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Helga, Marta, Signy, Constanse, Idunn, Marit, Birgit, Eli. Lasse, Alfred, Konrad, Helge, Sigbjørn, Amund, Nils.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Morten Sindre Ola Petter Lisa Lotte Line Anja Pia
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Lillingen min heter Ådne ... det er fint, gammelt og norsk :-) Får vi en gutt til blir han nok å hete Øyvind, fint, gammelt og norsk det også ;-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Lisa er vel ikke et gammelt norsk navn?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Olav og Anders syns jeg er kjempefint til gutt. Og Øyvind. Til jente liker jeg Solveig og Marie.
*Timulia* Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Mine småtisser heter Signe og Johan. Ellers har du Ingeborg, Johanne, Johannes, Gudbrand (liker jeg veldig godt!), Nils.....har sikkert mange fler, men kommer ikke på nå...
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Mine heter Håkon og Otilie. Begge gamle norske navn. Håkon er jo godt brukt da...syntes Ask og Birk er kjempefine navn også
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 Cornelius, Alfred, Nils, Ingeborg, Johanne, Johannes er navn jeg liker veldig godt. Takk for forslag! Otilie er også helt nydelig.. Du som hadde en Otilie, sier dere Ot-I-lie eller Ot-E-lie? Kanskje dumt spm, men lurer..
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Ikke dumt spørsmål det da:) Jeg vet bare ikke helt hva jeg skal svare...Sier det bare rett frem...Otilie. Så koselig at du likte det da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå