Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 hvorfor er dere det??er det fordi du vil ha mannen du knuller på-er forelsket liksom??Tenk da-får du han,hadde du virkelig tatt han og stolt på han?? Er det fordi du vil ha det som du egentlig ikke kan få? Bare lurer seriøst på hva det er jeg...De mennene jeg har vært sammen med,har endt opp med å være utro og forholdet har endt der..Har mista helt trua på at det finnes noen som ikke er det jeg altså...Skal aldri ha noen mann igjen! Men,hva slags mennesker er dere egentlig..kan dere ikke tenke dere situasjonen der mannen din er utro,og hvor såret du ville blitt over å ha blitt holdt for narr? Jeg har sitti igjen og følt at hele forholdet jeg har hatt har vært en løgn etterpå jeg...Det er ikke noen ok følelse det as... Hilsen fra ei som aldri ville hatt seg med en gift mann-no matter what!! Har respekt for andre mennesker følelser jeg da...er visst sjeldent om dagn det:(
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Alt er ikke så svart hvitt.. Jeg var med en mann som hadde kone. jeg ante ikke noe om kona før det hadde gått 8mnd!! Jeg følte meg like lurt og bedratt som ho. Men det kom noe godt uta det. Jeg og hun er faktisk ganske gode venner idag, og vi gjorde det begge slutt med han. og hadde hverandre gjennom bruddet. Idag er vi gift, (ikke med hverandre) og har barn som er gode venner. og de nye mennen våre er ganske gode venner. Så ja, jeg var med en gift mann, men ante det virkelig ikke.. hadde jeg visst dte hadde jeg ikke gått på han.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 jeg fatter ikke at dem som er her inne liksom skal være voksne folk som har barn jeg.. Hva er galt med holdningene mine??haha,er det galt å ønske seg en mann som syns jeg er den ene ene og ikke er utro?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 da blir det jo noe annet da..da er jo både kona og du lurt du..Og du sier jo du ikke hadde gjort det hadde du visst han var gift:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå