Gå til innhold

Barnemat i Hellas- Santorini

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi drar til Santorini i juli med minsten på 10 mnd (er fryktelig spent, vet det kan bli varmt, men er innstilt på å være inne midt på dagen, og at vi følger hans tempo). Jeg lurte derfor på om noen vet noe om barnemat og bleier der nede?

Blir fryktelig tungt om vi skal ha med bleier, grøt, middagsglass og fruktbeger for 14 dager. Men må vi, så må vi..

Synes jeg har hørt noe om at de søter barnematen med honning der nede? Det vil jeg helst ikke gi ham.

Noen som vet?

Evt hvor på Santorini slikt er å få kjøpt- apotek?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært på Santorini men kom akkurat hjem fra Thassos, så regner med at forholdene er de samme.

Jeg hadde med alt og vil dessverre anbefale det. De har grøt og fruktglass der, men tror nok de bruker annet søtningsstoff i.

Bleier var det ikke noe problem å få tak i, men kostet dobbelt så mye som hjemme.

Skrevet

Takk for tips :)

Andre med samme erfaring fra Hellas?

Skrevet

hei!

vi drar på fredag til korfu og er kjempe spente! første turen til emilie dette =) hun er 11 mnd.

foreldrene mine er allerede på samme plass som vi skal så de har sjekket ut forholdene litt for oss. hehe..

middagsglassene er dobbelt så dyre som her i norge så det tar vi med oss herfra..

når det gjelder bleier. et vennepar var i hellas for ikke lenge siden (april) de tok ikke med bleier hjemmefra, det endte med at han tisset gjennom bleiene med engang så vi tar med bleier nedover =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...