Bruble Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Gi meg tips på å få rene vinduer ute og inne ren stekeovn ren dusj og ellers gode husmor tips:)
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 - jif vindusystem fungerer flott her... - Ovnsrens, evt kjøpe ny ovn med pyrolyse funksjon. - Jif baderom og slike svamper med skrubb
Kjukka Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Hehe... ja, jeg tar også imot noen gode tips. Jeg er ei elendig husmor... haha... jeg har bodd sammen med sambo i snart 5 år nå, og for noen uker siden fant jeg ut at vi ikke har noe strykejern... hoho!
Joikaboll@ Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Rene vinduer = rødsprit og avispapir Ren stekeovn = Sett en skål med edikk på 200 grader inni. ren dusj = spray på og dusj av såpe ;o)
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Her kommer årets tips!! stekeplater og rister til ovnen (jeg tar også risten til grillen, og "stativerne" inne på siderne av ovnen) legges i en sort søppelpose, smøres med grønnsåpe og en god del salmiak (1 - 2 dl??) helles over. Ligger UTE over natten. Dagen etter er det bare og ta en klut/børste over tingene og vaske det godt. alt blir skinnende rent. Vær obs når du åpner posen, det er sterkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå