Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Samboeren min har lyst til å kalle sønnen vår for det, men jeg synes ikke det er noe fint i det hele tatt. Hva tenker dere når det hører det navnet? Hva slags person er det, liksom? Jeg prøver alt jeg kan til å overtale ham til et annet navn. Hjelp?!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Bjørn er fint, men inge er dritstygt. Ville aldri brukt det.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Høres mer ut som en voksen mann enn et lite barn..... Men man blir vant til alt....
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Høres ut som en som er født på 70-tallet..... Men likevel bedre enn noen av disse moderne navna som Leander og sånt.......
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Kan vel ikke si jeg syns at Bjørn Inge var det fineste navnet jeg har hørt, men liker man navnet så skal man bruke det og ikke bry seg om hva andre synes. Når det gjelder navnet Leander så er det et veldig gammelt navn, men som i de senere årene har blitt ganske populært. Så det er feil å si at dette er et nymotens navn.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Kjenner en med det navnet, og fyren er en dømt kriminell....ville absolutt revurdert navnevalget!
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 forbinder det med en smart fyr jeg fordi jeg gikk i klasse med en i 10 år som het det, og han var den første jeg var forelsket i, hehe.. førskolen var det vel jeg fikk øynene opp for han=) og han var alltid så flink på skolen!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Jeg kjenner også en tidligere straffedømt som heter Bjørn-Inge? Kanskje det er han samme, elelr så er det mange av dem! Han jeg vet om bor på vestlandet. Hvor bor han du kjenner?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 noen spesiell grunn til han vil kalle babyen bjørn inge? kalle opp etter noen?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Nei, det er ikke oppkalling. Jeg mistenker at det er fordi jeg har mange navneforslag, derfor valgte han bare et og står fast på det. Jeg synes det er et gammeldags navn. Bindestrek er så døllt, liksom. Jeg innbiller meg at mange fra bygde-Norge heter sånne navn, og vi bor i Oslo. Uff.
Gjest Tale30 Skrevet 1. juli 2008 #13 Skrevet 1. juli 2008 Onkelen min heter det Han er en fantastisk mann. Ingen sier Bjørn Inge da.. han kalles bare Bjørn. Det er en morsom historie bak navnet (selv om det ikke har noe mad ditt valg å gjøre) Han skulle egentlig hete Tore. Var skrevet inn i kirkeboken og alt. Men så ble tanten til mormor veldig syk, og på dødsleiet sa hun: Dere vet vel hvem dere skal kalle opp igjen gutten etter? Mega Dilemma! Så da ble det Bjørn-Inge etter denne tanten og mannen hennes. Dette navnet er vel ikke så vanlig i dag, i den kombinasjonen i alle fall, men jeg syns det er fint som sagt fordi min onkel er en nydelig mann med verdens største hjerte og en gudebenådet humor Lykke til med valget! Det viktigste er jo at det klinger bra i begge deres ører.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #14 Skrevet 1. juli 2008 Til deg over: Med det nicket du har så trenger jeg vel ikke spørre hva problemet ditt er. HI
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #15 Skrevet 1. juli 2008 minner meg om en eldre kar fra hjembygda mi(toten:)) kunne aldri kalt ungen min for noe sånt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå