meg & to små vampyrer Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Tror dere slike el-kalkulatorer stemmer? Hadde første dag i siste mens 19. juni. Har de to siste syklusene hatt syklus på 29 og 30 dager.
SoSpennt Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 da jeg ble gravid med min første hadde jeg el 11 juni, og hadde ubeskyttet sex natt til 15 juni... jepps.. trodde jeg hadde gått over til den sikre sida, men den gang ei;) Så tror det varierer veldig, men ca + en to dager kanskje...? Lykke til:)
meg & to små vampyrer Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 Ja, så da er det sikkert et tappert forsøk med sex nå i går, i dag og i morgen? Etter det er sjansene over pga familie som invaderer våre liv. he he:)
*Lunamor* Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Din fruktbare periode er: 02.07.2008 - 07.07.2008 Eggløsningen finner sted: 05.07.2008 Hopp til køys med andre ord
supernint Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Heisann! Jer venter IKM tirsdag 22juli! Jeg har nylig satt i gang med prøvingen, eller blir vel egentlig min første PP nå i løpet av uka som kommer. Men saken er den at jeg hadde sist TR 24 juni. Men har null peiling på hvilken syklus egentlig har ettersom jeg er fersk prøver, derfor satser jeg på 28 dager. Men vet egentlig ikke når jeg skal forvente EL. Har en drøss med slike billige EL tester(stav), når jeg jeg begynne å teste? Når starter dere prøvingen?...hehe *KLEM* supernint
meg & to små vampyrer Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2008 Hvor lang sylus regna du på da? 30 dager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå