Mamma34 Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Da er jeg så stolt av mine venner som har startet stort innen gjenbruk at jeg må bare skryte litt her og drive litt reklame.Håper det er i orden for de fleste. Butikken heter Rett i nett og den har bare blitt så utrolig fin med flere hundre forskjellige nett til både han, henne og barnet.- Kjenner jeg var meget objektiv :-) . Ja ja ville bare spre det, for jeg syntes de er så flinke! www.rettinett.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå