Gå til innhold

Noen med peiling på blomster? si din mening! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå lider jeg av valgets kvaler (igjen)...gifter meg til høsten,tenkte å bruke litt høstfarge(rød/orange/gul) i buketten,MEN idag var jeg hos blomsterforhandleren,de ga meg et forslag som hørtes veldig fint ut siden jeg ønsker en enkel/spesiell bukett.Grønn "stål" tråd som de tvinner på en spesiell måte,litt lang,med perler innimellom,brudeslør og på toppen er det grønne nelliker tett sammen(høres ikke fint ut,men det var faktisk veldig stilig! :)

har grønne servietter,hvite kubbelys,hvitt servise,hvite duker...skulle egentlig ha en liten vase ved hver plass med en rød rose(som bordkort),men kan jeg ha dette likevel? synes det blir litt tamt med "bare" hvit og grønt...samtidig vil jeg ikke blande for mye...hoff vanskelig dette :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fargemessig syntes jeg buketten hørtes veldig fin ut, foretrekker det selv med få farger.

Men jeg synes ikke Nellik egner som i brudebukett. Det er mer en sørge eller hverdagsblomst for meg.

Skrevet

Er dekoratør selv og nelliker er en av de grusomste blomstene jeg vet om! Huff! Ville ikke hatt det i brudebuketten.

Skrevet

Jeg er også blomsterdekoratør, og brudebuketten skal skille seg litt ut fra innbydelser, menyer, servietter, lys, duker, pyntestein og gud vet hva. Klart det blir kjedelig og tam hvis alt skal gå i ett!

Bruder tar helt for tiden, ang at brudebuketten skal passe til disse tingene! Hva er vitsen med buketten da?

Brudebuketten er brudens "smykke" og bør velges fra HJERTE og kjole!!

Og er fra gammelt av en gave fra brudgommen -til bruden.

Hold for all del serviettene uten for!

Velg en fagbutikk, snakk om ønskene dine, men våg stol på blomsterdekoratøren.

Nellik er forresten ikke noen begravelsesblomst lenger. Men det er alle de andre blomstene! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...