EierIkkeFantasi Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 tenker på form, størrelse, klær osv .. var innom fame idag og der var det så mye stilig.. vi tenkte ta av lillemann for seg selv og 1 av meg og sambo..
EierIkkeFantasi Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. juli 2008 fam bilde kommer en bekjent fotogravf og tar av oss ute i sommer
FrøkenKnallkul Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Vi var hos fotografen i går med lillegutt. Hadde på han en stilig snekkerbukse med limegrønn body under. Er ikke fan av stivpyntede antrekk Tok også noen bilder av han uten klær. Mot slutten av fotoseansen tok vi bilder av oss tre sammen - det koster det samme uansett hvor mange man fotograferer. Ellers så tror jeg det er greit og ikke ha for mange idèer på forhånd, fotografene er kjempedyktige og ser folk an Lykke til!
EierIkkeFantasi Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2008 ok hvilken fotograf var det ? hmm ja det er vel de store bildene,lerretene etterpå som koster..gud for noen priser,fikk sjokk jeg
FrøkenKnallkul Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Vi var hos en lokal fotograf, de var tidligere med i Fame, men ikke nå lenger. Men kjører stort sett samme opplegget når det gjelder priser osv. Dyrt ja, det kommer til å svi når bildet/bildene skal kjøpes. Blir vel neppe under 4000 for et bilde... Dritdyrt.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Jepp, er ikke fotograferingen som er dyr..men etterbestilling og kopier av ting som er dyyyrt! Vi tok den billigeste fotografen vi fant her da...1500kr for fotograferingen og 1100kr for 1 stort bilde og 4 medium bilder som ble laget...skal hente de snart..må bare kjøpe rammer:-) Under foto seansen så hadde jeg 2 forsjellige topper på meg, lillemor hadde 4-5 forsjellige kjoler ! :-) Ble veldig fine bilder:-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 jeg og mannen har brudebilde av oss fra fotograf, også har vi søskenbildet av ungene. det tok vi sommeren 2006 (da var barna 3 år og 1,5 år) har lyst til å ta familiebilde etter hvert også. men da vil jeg ha med en evt ny baby først... hehe.. gidder ikke å bruke såååå mye penger på fotograf...
cherry coke Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Her ble det gjort vedlig enkelt. De første bildene hadde jenta mi på kun et smykke (6 mnd). På bildene av henne og meg var hun naken og jeg i "bar overkropp", dvs at bildene ble tatt i nærbilde, mens jeg holdt henne på armen. Hadde bh på, men dro ned stroppene. Bakgrunnen var helt hvit, ingen rekvisitta og sort/hvitt bilder. De andre bildene (2 år) hadde hun på seg hvit topp med puffermer og mørk dongeribukse som var oppbrettet og bare føtter.. Jeg hadde på sort topp og mørk dongeri og bare føtter. Hvit bakgrunn, ingen rekvisitta, kun henne og meg. Nydelige bilder, har fått myyye skryt av de. Er ingen fan av alt for oppstilte bilder, så jeg ba fotografen om å ta litt situasjonsbilder. De fanger ofte bedre samspillet og det blir naturlig.
EierIkkeFantasi Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2008 ok takker for inspirasjon =) Nydelige Christina+spire! : det var jo ikke så aller verst priser da,kan jeg spørre hvilken fotograf det var i tilfelle den fins her ? =)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Klart du kan:-) Kvadratfotografen i Sandes (15min fra Stavanger) Vet ikke hvor du er fra da..men tror ikke det er en kjede nei...:-)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 Haha..måtte bare sjekke profilen din nå, og du er jo fra Stavanger!! komisk:-) Her har du hjemmesiden: http://www.kvadratfotografen.no/
EierIkkeFantasi Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. juli 2008 åh genialt ) tusen takk.skal sjekke siden )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå