Gå til innhold

Flere her med ekstremt bilsyke barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da mener jeg så ekstremt at man ikke kan kjøre i 7-8 minutter engang før de spyr ned hele seg selv.... Uff dette er en lei situasjon, snuppa er 13 mnd, og har begynt å kaste opp i bil for noen uker siden... Aldri gjort det før.. Men nå er det såpass at hun kaster opp etter bare 3-4 min i bil. Hun holder max 10 minutter.. I dag kastet hun opp 4 ganger på en kjøretur som tar ett drøyt kvarter... Det er så frustrerende.. Vi kommer oss liksom ikke noe sted uten å dra på skift, håndkler, kluter osv osv, og får så vondt av henne. Det er så grusomt å kaste opp, og hun sitter der hver gang liksom... Stakkars snuppa.. Noen med gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken vei sitter hun?

da jeg var liten var jeg veldig plaget av bilsyke - måtte alltid sitte så jeg så fremover, se på veien (da var jeg jo selvsagt ikke 13 mnd da...)

vet at de bør sitte bakover (mini blir heldigvis ikke bilsyk og sitter bakovervendt), men hadde forsøkt å sette henne i kjøreretning for å se om det hjelper...

uff, stakkars liten :(

Skrevet

Regner med at hun sitter bakover vendt? Snu setet, vi måtte gjøre det med jenta vår.Hadde ikke noe valg :0(

Skrevet

Skjønner utmerket godt hvordan dere har d :-( Ikke noe morsomt for noen å dra på biltur når det er sånn. Junior vår var også plaget med bilsyke,så vi gjorde 2 ting...............den første var at vi kjøpte ett forovervendt bilsete,som vi satte midt i i baksetet. Og det andre var at vi dro til en healer med han. Etter 2 behandlinger der,så var det slutt på bilsyka :-))))))) Nå kjører vi lange turer uten at junior blir syk,han sover til og med i setet sitt nå......................

Skrevet

Jupp, kjenner til den ja, gå til legen å få resept på phenamin, det er en allergimedisin, men den virker beroligende på balansenerven som er den som gjør at man blir bilsyk! Det har fungert her iallefall. Ellers er jeg enig med de andre her, om hun sitter bak-fram er rett vei en løsning selv om det ikke er veldig anbefalt, et anna råd er også å ikke gi henne melk før en biltur, en nylig undersøkelse viser at 85% (tror jeg det var)av de som blir bilsyke har drukket melk innen avreise..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...