bestemt oss:) *mamma* Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Føler meg sulten 24/7...! Men vil ikke spise hele tiden.. hehe:P Hva gjør dere for å "unngå" dette?
edvina har fått en gutt Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 sug på dent og lakryl, fikk tipset av jordmor og det hjelper litt
Gjest ღgulleღ Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er sulten hele tiden.. hvis jeg ikke har spist på ca 2 til 3 timer får jeg skikkelig mageknip og føler meg generallt dårlig. Prøver å spise mye sundt og grønt
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Med meg kommer det av og til helt plutselig! Kjennes ut som at jeg ikke har spist på hele dagen. Og så har jeg ikke lyst på noe heller... Har visst begyndt med noe nytt - 3 brødskiver til kvelds!!! Før har det vært meeer enn nok med 2. Kan bli skummelt dette.. heh...
Vimsefrøkna Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 jaaa..sulten sulten sulten, men samtidig kvalm..vanskelig å balansere de to, men ender som regel med at jeg finner noe å spise til slutt og spiser mer enn før ja, og helt annerledes mat enn før og...merkelige greier det som skjer med kroppen for tida:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå