2prinsesserogbim Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg var inne til ultralyd etter å ha begynt å blø mer med klumper. Der var alt komt ut av seg selv.. Jeg er veldig lei meg for dette var så etterlengtet, men det går overraskende bra. Jeg ser ingen vits i å sitte her og deppe for det hjelper ingenting likevel. Jeg går på med ny prøving og godt mot, jeg skal få det til igjen snart det har jeg tro på. Jeg vet nå at jeg kan bli gravid igjen og når blødninga stopper så prøver vi igjen, håper vi har en baby i våre hender før Alexandra blir 3 år. Nå er det 25 dager til eg gifter meg så eg har nok å henge fingrene i og det er bra, da slipper jeg å tenke så mye. Så blir Alexandra 2 år om ei uke så jeg har det travelt framover og det syns jeg er godt. Ikke syns så synd på meg for da begynner jeg bare å sippe, kryss heller fingrene for at det klaffer for meg snart igjen=)
Gjest stockholms tjej Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 De er fint at du ser på de så positivt du kan...for de er jo ikke lett å miste. håper virkeligen at du blir gravid snart igen og att allt ska gå fint=) ønsker deg all lykke til med framtidigt svangerskap og ditt bryllup....
sorlandet Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Det er aldri noe gøy å miste, men du har mye å se fram til fremover. Lykke til med videre prøving og bryllup:) Ta vare på dere selv og den lille snuppa dere har. Jeg har selv mistet 2 ganger, men nå sitter jeg her i uke 37 og venter på vårt etterlengtede barn. Jenta vår på 4 ser veldig fram til at babyen kommer.
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 krysser fingrene for ny liten spire, når kroppen din er klar for det. og ønsker deg et nydelig bryllup.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 men har det seg ikke slik at man blir veldig fruktbar etter at man har mistet. at de fleste blir gravid ganske fort etter det?? håper det ordner seg fort for dere da. kos dere med bryllupp og bursdag som kommer=) lykke til hvertfall.
mor_til_2_84 Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Trist at dere mistet, men godt å se at du klarer å tenke positivt allikevel. Håper dere kommer igang fort igjen, slik at dere kan få det etterlengtede barnet deres. Stå på! Lykke til med 2 års bursdag og bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå