2prinsesserogbim Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg var inne til ultralyd etter å ha begynt å blø mer med klumper. Der var alt komt ut av seg selv.. Jeg er veldig lei meg for dette var så etterlengtet, men det går overraskende bra. Jeg ser ingen vits i å sitte her og deppe for det hjelper ingenting likevel. Jeg går på med ny prøving og godt mot, jeg skal få det til igjen snart det har jeg tro på. Jeg vet nå at jeg kan bli gravid igjen og når blødninga stopper så prøver vi igjen, håper vi har en baby i våre hender før Alexandra blir 3 år. Nå er det 25 dager til eg gifter meg så eg har nok å henge fingrene i og det er bra, da slipper jeg å tenke så mye. Så blir Alexandra 2 år om ei uke så jeg har det travelt framover og det syns jeg er godt. Ikke syns så synd på meg for da begynner jeg bare å sippe, kryss heller fingrene for at det klaffer for meg snart igjen=)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Hei! Så kjekt at du skal gifte deg! Jeg skal krysse fingre og tær for at du snart blir gravid igjen og at alt går bra. Klem
Mikkemafian Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Huff da... Dette var leit. Jeg skal krysse fingrene for at det klaffer igjen med det aller første!!! Bra du slapp utskrapning i hvert fall. Lykke til med bryllupet og kos deg masse. Kanskje en liten en blir unnfanget på bryllupsreise. Det hadde vært stilig:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Dette var trist.. Men, som jeg sa tidligere.. Det er en god grunn til at det skjer.. Og etter å ha mistet blir man som regel ganske raskt gravid igjen.. Og du er heldig som har et barn fra før av!! Sikkert en nydelig datter du har Lykke til med ny pp og bryllup!!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Så flott å se at du kan holde hodet hevet til tross for det som skjer nå! Du er flink og sterk! gratulerer med det forekommende giftermålet, håper det blir en super dag for deg! Masse lykke til fremover!
3barnsmor? Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Så bra at du ser positivt på det da. Men det er jo som det sies at mange svangerskap ender ut som en forsinket mens. Lykke til på neste prøving.
2prinsesserogbim Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2008 Takk for svar alle sammen... Jeg må bare klarne hode og få ut alt så er jeg klar på nytt... Gir meg ikke så lett... Har prøvd i 1 1/2 år, så jeg skal klare litt til, bare ikke nye år... Jeg satser på at jeg klarer å bli gravid i år, helst ganske fort... Da kommer jeg nok til å holde det for meg selv en god stund...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 Tror du gjør det lurt i å holde det tett. Er ikke særlig kjekkt å si det fortidlig, da er det så mange som spør når man egentlig ikke orker å snakke om det. Håper du klarer det igjen, å hemmeligheten er tett her:)
Arytai Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Lykke til og kos deg på den store dagen som nærmer seg:) Krysser fingrene for deg:)
2prinsesserogbim Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. juli 2008 Ja jeg kommer nok til å ikke si noe til noen før det har gått tre mnd neste gang... Håper det klaffer igjen snart og at spiren da klarer å holde seg der i 9 gode mnd... Venter på at blødningen skal stoppe så er de å finne EL og prøve igjen... Gir meg ikke så lett
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #13 Skrevet 5. juli 2008 Nei og nei, dette var trist lesing!! Jeg har vært på ferie nå, så jeg så ikke dette før nå da.. Det var utrolig dumt at du mistet! Det blir ekstra synd når en har prøvd så lenge også. Det var fint at du har en travel tid med annet å tenke på, og at du er ved godt mot. Håper at du blir gravid igjen veldig snart!
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 5. juli 2008 #14 Skrevet 5. juli 2008 Trist å lese at du mistet... men jeg er sikker på at det snart ordner seg og du blir gravid igjen fort.. Nå må du kose deg masse med bryllupet som kommer:) så spennende!! Er selv forlovet, men har ikke satt dato enda.. men gleder meg til den tid kommer. Er nok masse å henge fingrene i for deg, og godt er det!!! Da får du tankene litt bort. Ønsker deg så masse lykke til med den store dagen.. krysser fingrene for at alt klaffer igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå