Gå til innhold

Hjelp!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en yrkesskade som gjorde at jeg til sist havnet på yrkesrettet attføring. Tviler på at jeg kommer ut i jobb igjen, men kan vel ikke søke om noe uføretrygd før en har vært igjennom attføringsperioden? Har vært så dårlig i armene at jeg ikke har maktet noen form for jobbprøving heller. Nå til saken: Jeg er 48 år og gravid!!!! Fikk sjokk da legen sa at testen var positiv, og var ikke meg selv på flere dager. Vi (kjæresten min og meg) bestemte oss for å beholde barnet. Så nå har vi planer om å kjøpe hus og flytte sammen, men i og med at jeg ikke vet noe ang. saka mi så står vi der og aner uråd. Vi kan med andre ord slå ifra oss noe huskjøp, så lenge jeg ikke kan bidra med noe særlig. Jeg har en sønn fra et tidligere forhold. Han blir åtte år i år. Fins det noen der ute som har ærfaring eller kan komme med noen tips. Hva skal vi gjøre?? Takknemlig for svar! Hilsen uvitende!

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har dessverre ikke noe fornuftig å komme med når det gjelder det du lurer så fælt på, men jeg ville bare si at jeg synes du er en tøff kvinne! Ønsker deg all mulig lykke med svangerskapet, fødsel og tiden etterpå!

Skrevet

Hei . Jeg har nå fått godkjent min søknad om tidsbegrenset uføyretrygd på 3 år. Og jeg har ikke vært på attføring. Jeg har ME riktignok og spesialisten som gav meg diagnosen sendte brev til nav om at jeg ikke ville være i stand til å tilbake i arbeidslivet før tidligst 3 år. Derfor fikk jeg det. Så du må vel rett og slett få en lege eller spesialist til å skrive en erklæring på at du ikke kan jobbe dersom det er saken. Ønsker deg lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...