Synne&TheTerminator Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er tom for foundasjon, å må ha en ny en! Den må være dekkende og skal sittte godt på!!! er litt stress med en GAL og VILD 1 åring, å da går bare alt vekk.Å da kommer det røde ansiktet mitt frem Så vis du vet en kjempe bra en å ambefale meg så bring it on! TAKK på forhånd!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Jeg prøver stadig vekk mange forskjellige.. Men ender alltid tilbake med den samme.. Og det er MaxFactor Lasting performance Den sitter knallbra på meg hele dagen.. Smitter ikke lett av og dekker bra.. Synes ikke på huden heller.. =)
Synne&TheTerminator Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 Oki! Takk for svar! Har hørt så mye om denne ID-en, men den er så dyr:SÅ jeg kan ike kjøpen den på nettet, har ikke Visa. Men jeg stikker innom parfymeriet i morgen.. Selv om de er veeldig flinke til å ambefale meg ting som suger... maf factor har jeg hørt bra ting fra og så jeg prøver den og!
Zerotondo Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Kommer selvsagt ann på hvor gammel du er / hvordan huden din er.. Men jeg er helt avhengig av Dior Sculpt ! Sitter bra og dekker ypperlig uten å "synes". Og veldig drøy i bruk.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Anbefaler I.D ja;) Dyr i utgangspunktet, men veeeeldig drøy
Synne&TheTerminator Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er 17. den er dyr ja.. mn jeg får se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå