Gå til innhold

Hvordan slutter jeg å være "babysyk"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært konstant babysyk det siste halve året: Jeg har såå lyst på baby. Problemet er bare at jeg og kjæresten fremdeles studerer begge to. Vi eier ikke leilighet eller bil, så det er mest ideellt å vente noen år. Han er forresten ikke klar til å bli pappa. Derfor må jeg nok bare vente. Noen som vet en lur måte på hvordan jeg kan klare å sette vekk tankene om baby og familie en stund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, kutte ned på tid her inne kan være en start :)

Så slipper du lese om alle som snart er klar, prøver eller er gravide :)

Skrevet

helt klart droppe bim og slike sider... og så kan du jo spørre om å få passe barna til ei vennine eller noe slikt ei helg... bruker å gjøre susen det.. har ei vennine som var så lei seg da hun fant ut hun ikke var gravid, men etter å ha bodd hos søsteren sin i 5 månder, med deres 3 barn.. har hun sakt hun ikke vil ha barn.. hehe

Skrevet

Tenk hardt og lenge på nattevåk, snørr, bæsjebleier, kolikksmerter og tilhørende skrik, skrik, skrik, skrik og skrik.. :-) Jeg kunne sikkert kommet på mye mer, men jeg er ganske babysyk selv, så det ble dårlig ;-) he he

Lykke til

Skrevet

Jeg var klar for baby 4 år før mannen min, så jeg vet alt om og være babysyk. Vi kranglet masse om det, der begge mente at vi ikke respekterte hverandres ønsker. Til slutt tenkte jeg at jeg er klar, og det kommer jeg jo alltid til og være. det blir feil og presse han inn i en situasjon han ikke vil være i, og la hele greia på hylla. Plutselig kom han til meg og spurte om jeg ville lage barn med ham, og ti mnd etterpå kom Jonas til verden.

Gi mannen din tid, de kan være litt trege;) Og som du selv sier, dere er ikke i en ideell situasjon for en baby. Din tid kommer.

Skrevet

Låne en baby med kolikk som skriker om natten. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...