På vei igjen? Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg sliter med at jeg må ha noe snop hver dag, jeg spiser jo ikke de mengdene, men tar gjerne litt sjokoladepålegg på brødskiven og av og til kjøper jeg noe snop men ikke så veldig mye. Vil ikke ha kjempe baby og heller ikke bli kjempe stor selv.
anette&tutta mari :) Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 jeg spiser is hver dag! så en skive med sjokopålegg om dagen er nok ikke ille:) jeg har begynt å kjøpe tørket frukt og nøtter istedenfor snop - og ferske jordbær og ananas. istedenfor snop om kvelden prøver jeg heller å lage smoothie...!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Det trenger jo ikke nødvendigvis bli en kjempebaby fordi om du spiser litt småknask hver dag. Jeg er vel ikke den rette til å komme med formaninger og pekefinger på sundt kosthold, da jeg mer enn gjerne tråler skapene våre for noe godis enten det er onsdag eller fredag eller eller eller.. hehe ja
På vei igjen? Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 En i barnehagen til datteren min spiste en hel pose nøtter av et eller annet slag og hun fikk en baby på 4.7 kilo. Ikke sikkert det har noen sammenheng, men kanskje genetisk?
På vei igjen? Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2008 Da tok jeg meg litt fyrstekake likevel
blir gal Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Heisan.-)Jeg er også utrolig godtesyk om dagen.Ikke bra,for er 106 kg nå.opp 22 kg.men,jeg bare må ha noe.prøver å spise masse jordbær og sånt,men.går en del i rosiner nå.Sikkert ikke sunt det heller.og yoghurt da.Håper det ikke er veldig usunt,selvom det er sukker i det også.Måtte ha is istad.Men,spiser bare halvparten og kaster resta.Får dårlig samvittighet om jeg spiser allt.:-)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 hmmh, enig.. her sitter jeg med en pose bamsemums, to nektariner og eple drikke:) mhm deilig.. he he.. har helt dilla på den Mer drikka med eple smak!
vår74 Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Kjenner meg igjen, de siste mnd spiste jeg godis daglig drakk mer brus en vanlig. La på meg 12-14 kg( de er nesten borte nå, fødte for 3 uker siden), og lillemor veide kun 2,8 kg da hun kom til verden. Så en trenger ikke nødvendigvis få store bebiser fordi om kostholdet ikke er så bra...
Athele Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har også dilla på den MER eple saken!! går i mange liter om dagen ... men men... jeg er glad det ikke er brus i allefall...
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 2. juli 2008 #11 Skrevet 2. juli 2008 hehe.. ja den er såå god! Tar nesten flaska på styrten! godt det ikke er brus ja... Jeg har faktisk ikke drikket brus iår, fikk nok av det da jeg var så kvalm, og liker det ikke enda:) Så det er mange fine ting med å være gravid;)
loppelaura Skrevet 2. juli 2008 #12 Skrevet 2. juli 2008 He he.... Moern min spiste lite og magert når hun ventet meg, dette pga hun ikke hadde sånn veldig matlyst og ikke på søte ting iallefall... MEN jeg ble 4,7 kg og 54 cm fordi om.... Så mye er og genetisk, vi bekymrer oss alt for mye :-)
På vei igjen? Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. juli 2008 Ja tror vi engster oss litt vel mye ja
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 2. juli 2008 #14 Skrevet 2. juli 2008 Nei jeg engster meg ikke! Gleder meg til å få dette ut og bli ferdig med smertene! ufff.... =)
På vei igjen? Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. juli 2008 Jeg tenkte på det vi trøkker i oss Jeg heller gruer meg ikke til fødselen, faktisk gleder meg..lurer på om det er no i veien med meg Bedre å ikke vite hva jeg går til enn å gå å engste seg, alle opplever jo en fødsel forskjellig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå