Gå til innhold

Babysvømming.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi går til vanlig på babysvømming, men det er sommerferie derfra nå, så derfor tenkte jeg å ta med mini til svømmehallen i morra for han elsker å bade, å så han ikke glemmer noe av det vi har lært på svømmingen. Men det jeg lurte på er om det er noen som vet om vi kan dykke dem under vann som vi gjør på b.svømmingen når vi alene? Mener hun instruktøren sa det ikke var noen fare, men ble litt usikker...

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi dykker i veg vi...

hvor gammelt er barnet ditt?

Vår er nå 11 mnd og det er ikke noe problem hos oss.

Det er da ikke alltid instruktøren er med oss når vi dykker på babysvømminga heller. Da viste de hvordan det skulle gjøres første gangen også senere forklart oss hvordan vi skal gjøre forskjellige typer dykk. Det er vi selv som han dukket ham under og det har sjelden vært mens instruktøren så på.

Så med mindre barnet er veldig lite hadde jeg dukket ham under. Forsiktige, små dykk først og heller litt lengre etter hvert (alt etter hva dere har lært på svømminga).

Skrevet

Han er 9 mnd..

Ja det er sant det.. Sjelden instruktøren ser på når vi dykker her også.. Det var bare i starten... Så da kan vi nok bare dykke ja :)

Er sikkert greit å holde det ved like også, så det ikke går for lang tid imellom.. Han har blitt så flink i vannet å koser seg masse! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...