Gå til innhold

Hva er det syggeste navnet dere vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off det er så mange stygge navn, vet ikke hvor jeg skal begynne! Men sånne gubbenavn mange her inne skal kalle ungene sine... Ikke vondt ment. Smaken er som baken..

Men må jeg si noen må det bli Loke, Geir, Kåre, Kurt og spesielt stygt er Hermann!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

far min heiter Loke, Mannen min heter Geir, Broren min heter Kåre og mor mi heiter Kurtine og bestefar heter Hermann..................

takk for den anonym 22:46;);););)

Skrevet

du hørte det ikke, du leste det på babyverden, for det er der hun moren har bilde av barna sine..utrolig råttent gjort av deg må jeg si...håper moren slipper lese her

Skrevet

Jepp, "sjura" er fitte der jeg også opprinnelig kommer fra (Helgeland).

Skrevet

Jeg trodde "høne" var et kallenavn for det kvinnelige kjønnsorgan i hele landet.

Skrevet

herregud.... er ikke DETTE bortkastet fritid, så vet ikke jeg... avstemming over "styggeste" navn? jævla drittunger....

Skrevet

Åsne.

Det liker jeg ikke..

Skrevet

Glenn Eilif... Helt grusomt.

Skrevet

Ronny..Tommy..Jonny...og Gerd!! usj!!! Forferdelig!

Skrevet

sjura e en fugl hær oppe i nord åsså ;-)

Skrevet

Oda-Gro-Marin-Olga-

Guttorm!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kurt!!!

Skrevet

Usmakelig å gå inn på dette forumet for å henge ut noen på et annet forum! Håper også at mammaen til Isfrid ikke er innom her.

Skrevet

Om andre synes et navn er stygt når jeg liker det, er meg ttalt likegyldig. En kan da ikke bli fornærmet om noen ikke liker den en selv liker?????????

Da hadde jo alle gått med like klær, vært like på håret, likt de samme mennene. osv osv osv..

Jeg liker ikke navn som blir altfor mektige. Da er det ikke navnene i seg selv som er lite pene men sammensetningen av dem.

Eksempler:

emilie isabell

leonora angelica

Teodor emanuel

osv osv-.

Alle disse navnene er nydelige hver for seg, men veeeldig mektige sammen..

Skrevet

Til anonym 22.33..

Grunnen til jeg ikke liker de navnene. er fordi

Andreas het han som voldtok min søster...(kunne vridd av han hode)

Kai,, var en av dem som mobbet meg på skolen.... betalte andre for å plage meg osv..

Skrevet

RONALD...fysj for ett ekkelt navn og REIDAR verste navnene jeg vet, men det er for de de minner meg om 2 personer jeg overhode ikke klarer trynet på.!

synes egentlig ingen navn er stygge men personen bak kan gjøre ett navn stygt..hvis man assosierer et navn med noe negativt.....

flere som er enig..?

Skrevet

...........men DENNE tråden skal ikke slettes altså..... Nei,dette er jo så logisk som bare det... Moderator,jeg tar deg svært lite på alvor..

Skrevet

Hehe, her også, min samboers navn og min sønns navn:) Ler meg i hjel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...