3b@rnsmor-30* Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 vi skal ha en utenforstående barnevakt for første gang på lørdag, og skal jo da betale henne litt for jobben... men aner ikke hva som er normalt... hun er 14 år, og hun skal sitte fra kl 19-01. vi har to barn som skal være så og si klare for senga, men hun skal legge dem. ellers blir de da å sitte og se på tv og kose seg med godis og brus på kvelden. mamma sier at 100 kr timen sikkert er det man betaler nå for tida... er det noen her som har litt mer erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå