♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 http://www.abcnyheter.no/node/69629 Hmm,glad for at det ikke er det jeg har fått dilla på ja.
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Greit,ein skal ikkje proppe i seg voldsomme menger.. MEN, eg unner meg ein hamburger og pomfri av og til,dvs har kje ete saan mat til no og er 5 mnd paa veg.kanskje 1 gong...Da har eg ikkje veldig daarlig samvittighet for..Men prover aa unnga da i store menger klart....
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 Til vanlig spiser jeg junk food uten å tenke over det,men nå når jeg er gravid blir jeg dårlig av lukten og har mistet smaken på det,og det er visst like greit =)
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Hehe,kanskje ein fordel da...hihi... Ete da hvis eg har lyst pa,men blir kje so fyktelig ofte...
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Hva gjør man da hvis man ikke har matlyst i det hele tatt, og det eneste man vil ha er en svær feit hamburger??? Jeg har fått sånn junk-food-kick, og vanlig sunn middag smaker meg absolutt ikke! Spiser nesten ikke hamburger og sånt til vanlig, men etter at jeg ble gravid, har jeg ikke hatt lyst på annet. Hva er da best? Spise junk-food eller INGENTING???
MiLady Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Jeg må bare riste på hode over alt vi gravid skal holde oss unna. Og føler også at man må tenke over hver bit man putter i kjeften. Er denne vasket? er den stekt nok? er den kokt? Kan jeg spise dette i det hele tatt? osv osv. Skal man få dårlig samvittighet hver gang man spiser noe? Kjenner bare at jeg blir litt små irritert.
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Skriver under på den, MiLady! Helt enig! Finnes det egentlig noe vi KAN spise?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå