Gå til innhold

Dobbelamming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det når dere dobbeltammer og er alene hjemme? Tvillingene mine er 1 mnd og jeg øver på dobbeltamming, har sissels ammepute, men jeg sliter litt. Synes det bla er vanskelig med rapingen for tv1 er ferdig før tv2 og det gjør at han blir liggende en stund før han blir rapt og dermed gulper veldig mye etter dobbeltammingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg legger en pute under de. eller vogndyna og ett hode på hvert av lårene mine, heiser de opp med sofaputer sånn at de ligger behagelig og stapper en pupp i hver munn:) funker ok.

ellers har jeg en i vanlig ammestilling og støtter armen min med sofapute, så legger jeg den andre med hodet på bena til den som allerede ligger der, og har bena til nummer 2 ned langs siden min.

Jeg synes sissells ammepute er litt for stor, men det hender jeg bruker den..den er perfekt til å rape med forresten, ta den som er ferdig og legg den med mage ned mot ammeputa, bena ned mot deg og hodet hvilende på toppen av ammepute. jeg strekker armene sånn at de henger litt over puta, for da kan jeg klappe litt på ryggen.bare pass på når de begynner å spenne ifra med bena at du har et tak i de.

ellers når jeg raper begge legger jeg meg litt bakover og klapper hver på ryggen med motsatt arm..altså tvillingen som ligger på venstre siden får klapp med hæyre armen min, og tvillingen til høyre får klepp med venstre arm, da holder jeg nemlig litt rundt dem mens jeg raper begge to.

eller jeg leggger de over låret , setter tærne i bakken sånn at lårene er litt heist opp og har en over hvert lår. funker bra om de har litt vondt i magen og for de får jobbet litt selv og.

prøv deg frem med dyner,puter osv, ikke så mye som skal til for at det blir ok. tror jeg har ammet i masse forskjellige stillinger, prøver meg frem enda..noe funker, andre ting funker ikke. har ammet de liggende nå og, med bena nedover og hodet oppover med bena plantet på fotskammel, or armene hvilendes på sofaputer, da er det bare å rape de i stillingen de ligger, eller de raper av seg selv.

det er mange stillinger man kan amme i, prøv deg frem for å se hva som funker for deg.

jeg skal prøve å bli flinkere til å bruke ammeputa, har hørt at den blir bedre og bedre ved bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...