3 blå Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Kjøttkaker, poteter og saus? Vi hadde det til middag i går, og alt ligger i ei gryte i kjøleskapet. Men kan jeg fryse det å bruke det senere?
3 blå Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Vel, jeg skjønner jo at jeg kan fryse det, men hvordan blir maten når du skal spise det etter det har vært frossent lurer jeg på...?
It's all about me Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Potene blir nok litt så som så, men kjøttkakene og sausen blir bra. Bare å tine det først og være litt forsiktig når du varmer det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå