Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg MÅ ha en jobb.

Lillebror begynner i barnehagen 6. august tiden begynner å renne ut for meg her...skal til Spania en uke i midten av august også, så det som hadde vært perfekt hadde vært jobbstart 1. september eller noe.

Nå har jeg funnet en assistentjobb som er ledig fra nettopp 1. september. Den hadde passet meg utmerket selv om det er langt i fra min utdannelse. Det er på et tannlegekontor, og jeg ringte i sted for å høre om man trengte utdannelse men det gjorde man ikke.

Jeg har VELDIG lyst på jobben, men føler at uansett hvilke jobb jeg søker på (både relevante og irrelevante i forhold til utdannelsen) så får jeg ingen respons.

Jeg "vet" at søknaden er bra. Jeg fikk mye god hjelp på forrige søknad, og den er helt grei.

Men HVA kan jeg skrive og si for å bli lagt merke til.

Jeg "må" ha jobben, men føler ikke at noenting hjelper.

Jeg har ikke råd til å gå hjemme med to barn i bhg heller. HJELP??!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg suger til å søke jobb for jeg får heller ikke noe svar og jeg er utdannet tannlegesekretær!! :(

Skrevet

:-O :-O :-O

Hmmm......hva skal jeg liksom gjøre da? :-s

Skrevet

Vikar i begynnelsen er jo lurt, så får man mer etterhvert.

Sende ut åpne søknader?

Ringe og følge de opp?

Jeg er dårlig selv, gikk jo ledig lenge. :)

Skrevet

Ja...men jeg kan vel ikke være vikar?

Jeg er jo avhengig av en inntekt, og så kan jeg bare jobbe dagtid...

Sukk, hvordan skal dette gå:-(

Skrevet

Du kan hvertfall ta vikariat i 100% om du får?

Hva har du søkt? søkt mye? Hva slags jobber?

Skrevet

Registrer deg hos vikarbyråer (Manpower, Adecco etc.) og ta det derfra. Vet om flere som har blitt tilbudt faste jobber etter å ha arbeidet en tid som vikar. En annen mulighet er selvfølgelig å utdanne seg videre...

Skrevet

Kan du ikke jobbe ettermiddager om fedrene til barna kan ta seg av sine søte små litt? Kjæresten din passer han ikke begge 2 om du må jobbe og tjene til livets opphold? Er jo gode tillegg i helsevesenet, tror de har behov for folk på Haukeland og om jeg ikke tar feil så har de introduksjonsprogram for assistenter, da får du jo opplevd litt av hvert om du har intresse for og jobbe med mennesker!

Gjest irismor
Skrevet

Kanskje ikke helt med saken å gjøre men men. Kom deg inn på finn.no og skriv inn din cv.

Gubben har hatt 7 rekrutteringsfirmaer som har ringt i går og i dag for å tilby han jobber. Og han hadde ikke oppdatert sin cv på 4 år. Han oppdaterte den i går og i dag ble han tilbudt en enda bedre jobb som han vurderer sterkt å si ja til.

Koster ikke noe å prøve.

Skrevet

Jeg anbefaler på det sterkeste å ta kontakt med vikar/ansettelsesbyråene. Adecco pg Proffice. Det er UTROLIG mange jobber som ikke lyses ut noe sted, bortsett fra at de har dem hos seg. Jeg hadde søkt masse jobber selv, men fikk jobb 4 dager etter jeg hadde vært hos proffice. Min jobb er vikariat med stor sjanse for fast.

Om ikke annet får du erfaring å ha på cv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...