LilleSolaMi<3 Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 syns det er veldig spennende det her,mye nyttige tips og råd på denne siden =) første mnd vi prøver på baby nå,og med eggløsning i disse dager blir det spennende! gleder meg masse til tiden fremover og håper spiren klorer seg fast med en gang! er jo lov å håpe=)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Hei =) Velkommen til oss. Håper det klaffer fort for dere, og at du ikke blir her så lenge som meg. Hehe. Er det noe du lurer på er det bare å spørre =) Klem fra
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Velkommen hit! Håper du ikke blir her altfor lenge da Jeg er ganske ny selv jeg, og venter (eller-ikke venter) mensen (tr) i dag eller i morgen. Råder deg til å lese linken som heter "tips til alle prøvere på BliGravid". Mye nyttig info. Skal legge den opp på toppen av innleggs-listen jeg...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Her har du en link du kan lese igjennom =) http://www.dinbaby.com/forum/thread/138129458
LilleSolaMi<3 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2008 Takk for velkomsten =) håpe tanten ikke kommer til deg da =) krysse fingre! okei, da skal jeg lese den,all info tas i mot med takk=)
En til, please. Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Velkommen og lykke til. Håper bebisen tar plass veldig snart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå