(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Dere må bare kjøpe mama lupes totrillalefser. Det er netto 3 gram kh i de, og de smaker sååå godt. Bedre en vanlikg tortillalefser også kan dere ha en helt "normal" tacomiddag!!! www.dialife.dk det koster litt i porto men jeg tror lefsene mine er verdt hver krone!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. juli 2008 elller bruke de til lunch med litt pålegg og masse godt smør på feks!!
KarboHøna_-13_ Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Bruker å lage ziggi lapper jeg. Dem er kjempe gode=) Men kanskje jeg skal prøve de tortilla lefsene... Takk for tips!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 jeg har ikke prøvd ziggylappene jeg da, men jeg synes det ser så ekkelt ut med egg, cottagecheese og ost! brrr. hehe.
KarboHøna_-13_ Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 He-he... Jeg og syntes det hørtes helt forferdelig ut. Jeg som til og med ikke liker cottage cheese..... Men når jeg fikk kjørt det lenge nok i mixeren, ble røra jevn den..og god!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå